Upravljanje kvalitetom – ključ povjerenja i zadovoljstva klijenata

By 21 lipnja, 2021Novosti

Vjerujemo da ste više puta bili nezadovoljni kupac te razumijemo Vašu potrebu za osjećajem sigurnosti u kvalitetu pri odabiru prevoditeljske agencije i plaćanju usluge.

Iz tog razloga u Alpha prijevodima dosljedno već 6 godina ulažemo u upravljanje kvalitetom usklađivanjem svih procesa poslovanja prema međunarodnim normama ISO 9001:2015
i ISO 17100:2015.

Redoviti recertifikacijski i nadzorni audit proveden je u travnju 2021. godine u svim organizacijskim jedinicama agencije Alpha prijevodi, a kontrola usklađenosti sa zahtjevima normi potvrdila je našu kvalitetu i sljedivost.

Međunarodna norma ISO 9001 određuje zahtjeve za sustav upravljanja kvalitetom u slučajevima kad organizacija:

  • treba dokazati svoju sposobnost dosljedne isporuke i pružanja usluga koje ispunjavaju zahtjeve kupaca, zakona i propisa te
  • namjerava povećati zadovoljstvo kupaca djelotvornom primjenom sustava, uključujući procese za neprekidno poboljšavanje sustava i osiguravanje sukladnosti sa zahtjevima kupaca i
    odgovarajućim zahtjevima zakona i propisa.

S druge strane, međunarodna norma ISO 17100 sadrži zahtjeve za temeljne procese, resurse i ostale činitelje potrebne za pružanje kvalitetnih prijevodnih usluga koje su u skladu s mjerodavnim specifikacijama. Također je sredstvo pomoću kojega prevoditeljska agencija dokazuje sukladnost prijevodnih usluga s normom i sposobnost svojih procesa i usluga za isporuku prijevoda koji su u skladu s klijentovim i svim ostalim mjerodavnim specifikacijama.

Javite nam se s povjerenjem na info@alpha-prijevodi.hr te ćemo Vam nakon besplatne procjene količine teksta reći okvirnu cijenu i rok izrade prijevoda.