
Kako lokalizirati Google kampanje i push poruke u turizmu?
Turizam nije samo lokacija.Turizam je doživljaj.A doživljaj se ne prodaje tekstom nego osjećajem. I upravo zato, lokalizacija sadržaja nije samo

Turizam nije samo lokacija.Turizam je doživljaj.A doživljaj se ne prodaje tekstom nego osjećajem. I upravo zato, lokalizacija sadržaja nije samo

Freelancer ili prevoditeljska agencija? Ako ste ikada trebali prijevod bilo web-stranice, ugovora ili marketinškog sadržaja vjerojatno ste se pitali: Je

U svijetu međunarodnog poslovanja, digitalnog marketinga i internetske prisutnosti sve se češće koriste termini “prijevod”, “lokalizacija” i “transkreacija”. Iako se

Turizam nije samo industrija. On je osjećaj. Počinje pogledom na more ili snježne planinske vrhove, zvukom cvrčaka ili tišinom zaleđene
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.