Politika kvalitete
ALPHA PRIJEVODI radi na zadovoljstvo tvrtke i klijenata. U našem poslovanju sve je podređeno, u konačnici, zadovoljnom kupcu radi čega smo u konstantnom procesu zadovoljavanja poslovnih potreba klijenata i otklanjanje njegovih problema.
Da bismo to postigli obvezujemo se na:
- Organizaciju društva koja će omogućiti stvaranje i pružanje kvalitetne usluge
- Prihvaćanje kritika, sugestija i prijedloga klijenata
- Trajnu brigu za likvidnost društva
- Osiguranje kvalitetne i poticajne radne atmosfere, da bi svi koji sudjeluju u procesu stvaranja zadovoljstva klijenta, osjećali zadovoljstvo učinjenim
- Ulogu savjetnika, a ne samo prodavača
- Omogućavanje djelatnicima sudjelovanje u upravljanju uvažavanjem sugestija, mišljenja i prijedloga
- Primjenjivanje i poboljšavanje učinkovitosti procesa i sustava upravljanja kvalitetom temeljenog na zahtjevima međunarodne norme ISO 18587:2017, ISO 9001:2015 i HRN EN ISO 17100:2015
Politika tvrtke usmjerena je na inovativne razvoje i napredne tehnologije u radu te s toga koristimo CAT alate za osiguranje kvalitete uvijek kad je to moguće. Svjesni svih zahtjeva klijenata, nastojimo učinkovito upravljati terminološkim bazama podataka i glosarima specifičnima za svakog klijenta i za svako područje znanja. Naši su prijevodi rezultat stručnog ljudskog rada uz pomoć napredne tehnologije.