Politika kvalitete

 

ALPHA PRIJEVODI  radi na zadovoljstvo tvrtke  i klijenata. U našem poslovanju sve je podređeno, u konačnici, zadovoljnom kupcu radi čega smo u konstantnom procesu zadovoljavanja poslovnih potreba klijenata i otklanjanje njegovih problema.

Da bismo to postigli obvezujemo se na:

  • Organizaciju društva koja će omogućiti stvaranje i pružanje kvalitetne usluge
  • Prihvaćanje kritika, sugestija i prijedloga klijenata
  • Trajnu brigu za likvidnost društva
  • Osiguranje kvalitetne i poticajne radne atmosfere, da bi svi koji sudjeluju u procesu stvaranja zadovoljstva klijenta, osjećali zadovoljstvo učinjenim
  • Ulogu savjetnika, a ne samo prodavača
  • Omogućavanje djelatnicima sudjelovanje u upravljanju uvažavanjem sugestija, mišljenja i prijedloga
  • Primjenjivanje i poboljšavanje učinkovitosti procesa i sustava upravljanja kvalitetom temeljenog na zahtjevima međunarodne norme ISO 18587:2017, ISO 9001:2015 i HRN EN ISO 17100:2015

Politika tvrtke usmjerena je na inovativne razvoje i napredne tehnologije u radu  te  s toga koristimo  CAT alate za osiguranje kvalitete uvijek kad je to moguće. Svjesni svih zahtjeva klijenata, nastojimo učinkovito upravljati terminološkim bazama podataka i glosarima specifičnima za svakog klijenta i za svako područje znanja. Naši su prijevodi rezultat stručnog ljudskog rada uz pomoć napredne tehnologije.